24.1.15

1. Story of my life

 

  



Witam wszystkich bardzo serdecznie na moim nowym blogu. Żeby nie było, powiem coś najpierw o sobie. Mam w zasadzie 17 lat, chodzę do Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego (albo po prostu ALO) w Rzeszowie na profil 'Sztuka i projektowanie' i jak można się było domyślić, interesuję się grafiką komputerową. Moja przygoda z nią zaczęła się około dwa lata temu, kiedy to postanowiłam sama zrobić sobie szablon na bloga. Tak mnie to wciągnęło, że tworzę do dziś. 
Pewnego dnia zapragnęłam mieć swojego bloga graficznego. Wiedziałam, że będę mogła zacząć działać w tym kierunku, dopiero wtedy, kiedy moje prace będą choć trochę się do tego nadawały. Kilka tygodni temu uznałam, że już pora. I tak oto jestem tutaj. 
Wiem, że nie dorównuję innym szabloniarkom, ale chcę chociaż spróbować i się w tym sprawdzić.
Dlatego bardzo proszę o komentarze. Okej, wystarczy, czas na grafikę. Przygotowałam sygnatury, nagłówki, szablon, speedart, tapetę oraz paczkę zebranych przeze mnie stocków.☺


Sygnatury:

Nagłówki:


Ten nagłówek został stworzony dzięki instrukcji Rose Perdu.
Zapraszam na jej bloga po więcej (klik).



Proces tworzenia tego nagłówka możecie zobaczyć już na YT.
Speedart nagrany już jakiś czas temu, z myślą o blogu.

SPEEDART


Szablon wolny:
(kliknij na miniaturę, aby zobaczyć pełny szablon)


Tapeta:
(kliknij na miniaturę, aby zobaczyć i pobrać tapetę)


Stocki:



I to by było na tyle. Mam nadzieję, że to co przygotowałam się spodoba. 
Gdyby pojawiły się jakieś zamówienia, to chętnie przyjmę 2 lub 3. Oczywiście wszystko ma być zgodne z regulaminem. 
Aha, jeszcze jedno. Gdyby ktoś chciał ze mną współpracować, to zapraszam do podstrony nabór. Pozdrawiam i zapraszam ponownie! ☺



EDIT


Przyjmuję zamówienie złożone przez: Xara


20 komentarzy:

  1. Hejka. :3 Trafiłam do cb z DA. Bardzo podoba mi się główny. Bardzo pomysłowy, a te oczka kociaka przyciągają. :3 Prace jak na początek są dobre. Nie ma takiego misz maszu czy złego doboru stocków jak u innych początkujących. Idziesz w dobrym kierunku. :3 Pierwsza sygnatura i jak i pierwszy nagłówek są moimi faworytami w tym poście. :D Życzę powodzenia w graficznym świecie. :3
    Pozdrawiam!
    http://everlasting-wishess.blogspot.com/

    P.S. Zapisuj się do katalogów. To świetna zabawa. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę bardzo dziękuję za komentarz. :)

      PS Pozapisywałam się do trzech, teraz tylko czekam na akceptację. ;)

      Usuń
    2. Twój blog został przyjęty do spisu! :)

      [katalog grafików]

      Usuń
  2. Pierwsze dwie sygnaturki i nagłówek z Arianą - cudeńka. Zdolnaś :D
    Pozdrawiam x

    http://szablono-sfera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jeszcze nie byłam u ciebie na blogu, widzę dopiero pierwszą notkę więc chyba będę pierwszą zamawiającą. Szukam nowego szablonu na bloga, chce dodać nowy rozdział, który jest już u bety i po dłuższym czasie przydała by się zmiana grafiki. A że twoje prace mi się bardzo spodobało, to czemu by nie. Warto dać szansę nowym :D
    Tak więc, spaghetti ;)

    • adres bloga - http://corka-severusa.blogspot.com/
    • linki zdjęć lub ich opis - poprosiłabym zdjęcia Sverusa Snape'a, Phoebe Tonkin i Draco Malfoy'a
    • cytat - Główny "Córka Severusa Snape'a" i poboczny "Kłamstwo nie staje się prawdą tylko dlatego, że wierzy w nie więcej osób"
    • oczekiwany wygląd (kolorystyka, w przypadku szablonu układ, tematyka) - kolorystyka nie za ciemna i nie za jasna, odcienie zielonego, niebieskiego, brązu. Układ najlepiej z kolumną po lewej lub prawje stronie (jak ci wygodnie), nagłówek możę być u góry, może byćz boku. Zostawię to tobie. Na nagłówku oczywiście trzech bohaterów, Najważniejsze aby na pierwszym planie była Phoebe i troche za nią Severus, jeśli Draco się zmieści to super, jeśli nie, to nie musi być. Oprócz tego jakieś dodatki związane z Hogwartem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o super! Dziękuje! To już lecę wstawić linka do linków i czekam na szablon ;)

      Usuń
    2. A masz kilka pytań, to napisz na tescka@hotmail.com ;)

      Usuń
  4. Szablon jest wprost boski ^^ No i ta tapeta ^^ Z chęcią podejmę się współpracy z tobą. W celu omówienia szczegółów pisz na palcix@gmail.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. BTW: dodaję do obserwowanych ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na początek - przyjmuję chęć współpracy. Link do twojego bloga znajduje się na scargraf.blogsot.com w zakładce Linki. Liczę na to samo z twojej strony.
    Jeśli chodzi o samego bloga - WOW. Szablon główny robi oszałamiające wrażenie. bardzo mi się spodobał. Tyle wysuwanych zakładek bez niepotrzebnego nawalania wszystkiego na widok. Jestem pod wrażeniem!
    Jeśli chodzi o część graficzną postu, najbardziej spodobała mi się pierwsza sygnatura pod postem. Myślę, że wyszła ci najlepiej z tej notki :) Jeśli chodzi o nagłówki, to ten z Arianą spodobał mi się bardzo. W pozostałych dwóch... No niestety, brakuje mi "tego czegoś". Tapeta wyszła bardzo fajnie, nie mam się do czego przyczepić :) A jeśli chodzi o szablon... Raju, jest świetny! Jedyne co bym w nim zmieniła to albo kolor czcionki w poście, albo krycie samego posta. Napisy są nieco niewyraźne i o dłuższym czytaniu bolą oczy, poza tym jest genialny :)
    Mam nadzieję, że mój komentarz cię nie obraził, bo nie miałam tego na myśli.
    Czekam na nowy post - oczywiście dodaję się do obserwatorów i w wolnej chwili zapraszam do skomentowania mojego bloga - byłoby mi bardzo miło.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również znalazł się link (zakładka współpraca).
      Dziękuję za wszystko. Oczywiście, że mnie nie obraził, wręcz przeciwnie. Zachęcił mnie do tworzenia czegoś lepszego. Zaglądałam już do Ciebie, myślę, że będę robić to częściej. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję!

      Usuń
  7. 1. Adres - www.love-choice.blogspot.com
    2. Postacie: Justin Bieber (główne zdjęcie z mikrofonem w ręku z sesji zdjęciowej - Adidas Neo na przykład, drugie zdjęcie w tle to Justin na scenie podczas Beloeve Tour z widokiem na fanki).
    3. Cytat: "Love Choice" dużymi i pod spodem "by Ann"malutkimi. Żadnego długiego cytatu nie chcę, sam tytuł opowiadania.
    4. Szablon: Kolory pudrowe, stonowane. Żadne rzucające się w oczy. Szary, bordowy, granatowy, coś takiego. Statystyka, tekst, obserwatorzy i Menu.
    Szablon: zamknięty, dwukolummowy.
    Nagłówek: nad postem, standardowo.
    Post i lewa kolumna: razem mają być równe długości nagłówka. Post tak z 500px.
    Menu: między postem a nagłówkiem.
    Obserwatorzy: pod postem lub wysuwane gdzieś z boku albo osobny przyscik do nich.
    Tekst: lewa kolumna, pod statystyką.
    Statystyka: wyróżniona, jako pierwsza w lewej kolumnie.

    *Jeśli nie wyjasnilam tego układy zbyt dobrze to chodzi mi mniej więcej taki jak jest na fanfiction The Right Man. Tylko żeby nagłówek nie był taki wielki.
    * Haslo: spaghetti
    * Jeśli zgłoszenie zostanie przyjęte Twój button pojawi się w zakładce "współprace".

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Hasło spaghetti
    2. magdzialene.blogspot.com
    3.Wybierz jakieś z fionną i cake'em z adventure time
    4. Cytat Forgive your enemies, but never forget their names. + dodaj adres bloga
    5. Jasne kolory szablonu, przeważają niebieski, zielony i biały. Nagłówek po lewej stronie . menu pod nagłówkiem. Ogólnie szablon dwukolumnowy. Na jednej stronie 1 post. Posty prostokątne. Obserwatorzy: karta wysuwająca się z dołu pod menu. Inne szczegóły możesz ty wymyślić bo i tak pewno będzie ładnie :3

    OdpowiedzUsuń
  9. ALO? Miałam tam siostrę. Ta szkoła jest serio tak zjebana, jak mowiła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie aż tak strasznie, ale w jakimś stopniu Twoja siostra miała racje.

      Usuń
  10. http://ladylorence.deviantart.com/art/Szablon-I-see-your-monsters-521678573?ga_submit_new=10%253A1426974376 pobrałam ten szablon.
    na bloga: http://art-of-killing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pobrałam Stock Pack #1
    Śliczne prace :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń