4.4.15

2. We love wolf's.

Cześć! 
Z tej strony FroggieMolly. Wczoraj dostałam się na staż i dzisiaj przychodzę do Was z kilkoma moimi pracami. Mam nadzieję, że się Wam spodobają i być może ktoś złoży jakieś zamówienie? No, z tej strony to chyba wszystko ode mnie.
Proszę o opinie w komentarzach!


Sygnatury:





Nagłówki:






SZABLON WOLNY:

"Red Rose"

( kliknij na miniaturkę, aby zobaczyć pełny szablon)
Efekt po otwarciu strony z szablonem

( kliknij na miniaturkę, aby zobaczyć pełny szablon)
Efekt po najechaniu myszką na strony



No i to by było dzisiaj na tyle z mojej strony. Jak Wam się podoba?
Przyjmę 2, góra 3 zamówienia! (również na WATTPAD)
Pozdrawiam!


15 komentarzy:

  1. Witam nową duszyczkę :) Niewiele, a właściwie nic o tobie nie wiem, ale wiem, że robisz fantastyczne szablony! Co do graficznej części posta... Myślę, że powinnaś trochę popracować nad samą grafiką. W czym ją wykonujesz? Photoshop? Gimp? Czy jakiś inny program? Tak czy inaczej poleciłabym ci skorzystanie z dostępnych na różnych blogach instrukcji graficznych. Brakuje ci bardzo niewiele do osiągnięcia lepszych prac.
    Mam nadzieję, że mój komentarz cię nie obraził. Jeśli tak - bardzo przepraszam, chcę jedynie pomóc.
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    Scar - scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty! Twój komentarz ani trochę mnie nie obraził. Wiem, że z grafiką jeszcze trochę kiepsko, ale dopiero się uczę. Pracuję na GIMP'ie i oczywiście korzystam z wielu instrukcji graficznych, które bardzo mi pomagają. Mam nadzieję, że z czasem będę coraz lepsza, ale do doskonałości niestety jeszcze mi bardzo daleko. Staram się wykorzystywać coraz to więcej kodów CSS i HTML oraz próbować operować bardziej skomplikowaną grafiką, by to wszystko miało ręce i nogi.
      Bardzo się cieszę, że Lady Lorence dała mi szansę się tutaj wykazać i czegoś od niej jak i od innych szabloniarek nauczyć. Chciałabym osiągnąć tyle co wszystkie z Was i jeszcze więcej.
      Jeszcze raz dziękuję za komentarz i oczywiście odwiedzę Twoje bloga.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć ci dużo wytrwałości i cierpliwości. Na pewno już wkrótce dogonisz, a może nawet i przegonisz niektóre graficzki :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Co sądzę o Twoich pracach - wiesz. Także nie będę się drugi raz rozpisywać, bo nie ma sensu. Ale ten szablon? Wow, świetna robota! Zwykły, prosty, minimalistyczny. Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem oszołomiona twoimi pracami i szablonami! Są cudne <3 . A ten szablon? Wspaniały! Życzę powodzenia w dalszej drodze ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Szablon jak najbardziej godny uwagi. Kolory i układ są po prostu miodzio :D Ostatnio właśnie taki mi się podoba - menu po jednej stronie, a gadżety po drugiej stronie postu. :) Jedyne co mogę opcjonalnie polecić na przyszłość to ewentualny efekt dla stopki posta ( lub headera w zależności ) - czasami bardzo ładnie dopełniają efekt całego szablonu, mimo np. zwykłego dodania tła. :3
    Ale ogólnie naprawdę bardzo ładna praca, sygnatruki - szczególnie druga - skradła moje serducho <3
    Powodzenia i wytrwałości w blogowaniu ! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym złożyć zamówienie na szablon.
    1. Układ bloga: dwukolumnowy
    2.. http://katalog-euforia.blogspot.com/ (spis blogów)
    Chciałabym, aby układem, wyglądem, menu itd. przypominał ten → http://diaphanerose.deviantart.com/art/Szablon-Diaphanerose-448623432

    Kolory: jasny (niebieski, fiolet, kremowy)
    Kolorystyka: jasne
    Dodatkowe informacje dotyczące nagłówka → napis: Katalog Euforia
    Dodatkowe informacje: Chcę, aby opis był ładnie zaznaczony (jakąś ramką...)
    Widety: obserwujący, etykiety, archiwum, autorzy, informacje
    Zdjęcia → http://mortalinstruments.org/wp-content/uploads/2012/11/TMI-Jace-029.png
    http://s9.favim.com/orig/131201/city-of-bones-hot-jace-jamie-campbell-bower-Favim.com-1105898.jpg
    http://data2.whicdn.com/images/78912035/original.jpg
    http://www.redcarpetnewstv.com/wp-content/uploads/2013/08/jamie-campbel-bower.jpg

    mój email : stolarskaola@gmail.com
    Z góry dzięki :)
    Pozdrawiam, Alexx

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjmuję zamówienie. (na przyszłość proszę czytać cały regulamin UWAŻNIE)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubisz chyba kotki i te małe i te duże - ależ tu mrocznie a zarazem słodko, 2 nagłówek extra jakby z horroru ;))

    JET / reinwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. hasło: Spaghetti
    adres bloga: nal-lie.blogspot.com
    zdjęcia: W sumie to tutaj zdaję się na Ciebie, chciałabym aby zdjęcia postaci były jakieś nowe a zarazem smutne. (Postacie to Selena Gomez I Justin Bieber)
    cytat: beat the storm, whem I'm with you.
    wygląd: chciałabym by kolorystyka była taka.. mroczna i smutna? Tak coś w tym stylu. Jeśli mogłabym prosić to układ taki jak tu http://pod-ciezarem-krolestwa.blogspot.com . Nie znam się na układach dlatego chciałabym by szablon wyglądał mniej więcej tak:) Tematyka tak jak pisałam mroczna.. Dołująca coś w ten deseń.
    Jeśli chcesz abym wysłała jakieś zdjecia to pisz na mojego maila (pisałam pytając się czy robisz szablony) tam ci je wyśle. Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobieram szablon "Red Rose" na http://el-lobo-y-la-rosa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń