9.4.15

3. Love boys and design.

Cześć!
Z tej strony znowu FroggieMolly. Dzisiaj przychodzę do Was z dwoma zamówieniami, kilkoma wolnymi okładkami na WATTPAD, dwoma teksturkami oraz jednym szablonem wolnym!


SZABLONY NA ZAMÓWIENIE:

BUGS
zamówienie prywatne
(kliknij, aby zobaczyć szablon na stronie)

Eternal Lie
(kliknij, aby zobaczyć szablon na stronie)


SZABLON WOLNY:

"Beautiful Monster"

Efekt po otwarciu strony:
(kliknij na miniaturkę, aby zobaczyć pełny szablon)

Efekt po najechaniu myszką na strony:
(kliknij na miniaturkę, aby zobaczyć pełny szablon)


OKŁADKI NA WATTPAD




SYGNATURY:






KOLEJKA OTWARTA

15 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Szablon który mi wykonałaś jest niesamowity! Na prawdę bardzo mi się podoba, spełniłaś wszystkie moje oczekiwania. Przyznam że jest nawet lepszy niż go sobie wyobraziłam:) Praca z Tobą była czystą przyjemnością, w sumie mało kontaktowałyśmy się ze sobą, ale uważam że jesteś przesympatyczną osobą:) Dziękuje za szablon i pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. W poscie jest blad, bo zadnych tekstur tu nie widze. Pomylilas to chyba z sygnaturami...
    Drugi szablon na zamowienie jest genialny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog został przeniesiony do szabloniarni :)

    Pozdrawiamy
    katalog grafików

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Spodobał mi się ten drugi szablon, który wykonałaś na zamówienie
    *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne szablony :)

    Pytanie do Lorence, jak tam prace nad szablonem dla mnie? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie skończone. Jednak pojawi się dopiero w mojej notce (prawdopodobnie w niedzielę). Nie wiem jeszcze na 100%, bo muszę wykonać jeszcze jedno zamówienie. :)

      Usuń
  7. Strasznie podoba mi się pierwsze zamówienie *-* A sygnaturka z Cody'm >>>>>>

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie chcę być nachalna, ale już się nie mogę doczekać, więc ponownie pytam kiedy nowa notka Lorence? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejkuś przepraszam, że tyle mi to zajmuje, ale mam tyle nauki, że głowa mała. W tym tygodniu na pewno będzie notka. A w niej zamówienie. Jeszcze raz przepraszam, ale mam okropne zaległości w szkole. :>

      Usuń
    2. Niestety nie dokończę dla Ciebie tego zamówienia. Nie mam teraz laptopa, bo jest w naprawie, także pewnie stracę wszystkie pliki. Muszę się wycofać, przepraszam za zwłokę, ale niestety szkoła ie pozwalała mi na tworzenie grafiki, a teraz jeszcze to z laptopem. Jeszcze raz przepraszam.

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy dobrze zrozumiałam, ale chciałabym zamówić. :)
    • hasło: sphagetti
    • adres bloga: http://smash-liam-payne-fanfiction.blogspot.com/
    • linki zdjęć lub ich opis: http://bollyspice.com/wp-content/uploads/2013/08/13aug_Deepika-Success.jpg i http://s9.favim.com/610/131129/1d-liam-payne-one-direction-photoshoot-Favim.com-1101191.jpg
    • cytat "Grow a set of wings or die when you hit the bottom"
    • oczekiwany wygląd: kolorystyka jasna, najlepiej biel i kolor dopasowany do zdjęcia dziewczyny. Układ (taki jak na waszym szablonie :)).

    Dziękuje z góry i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. hasło: sphagetti
    2. http://if-we-do-this-together-is-the-end.blogspot.com
    3.http://41.media.tumblr.com/2be135c4ca2e341184a1d2e213cdcb13/tumblr_mfyrs8u0B51qhpi62o1_500.png https://stylemebella.files.wordpress.com/2013/01/tumblr_mg6nqdgwvr1r426i4o1_500.jpg jeśli zdjęcie nialla się nie nadaje to możesz wybrać inne :) w tle może być jakiś las, domek cokolwiek.
    4.cytat: "Try and touch me so I can scream at you not to touch me.
    Run out the room and I'll follow you like a lost puppy."
    5. chciałabym żeby kolory były jasne, ożywione i aby miał taki sam układ jak tutaj: http://4.bp.blogspot.com/-kR80BxRYFV4/VM_T9X-8VuI/AAAAAAAADR0/iMo_cKe6qxA/s1600/nhqi.png chciałabym też aby główne postacie były oddzielone piorunem albo czymś podobnym

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń